Доставка товару — не менш важлива частина роботи будь-якого торгівельного майданчика, яка також впливає на формування загального іміджу компанії. Запускаючи allmart.ua, ми розробили 3 способи доставки, аби будь-який клієнт міг підібрати підходящий для себе варіант. І сьогодні мова піде саме про це.
Для початку хочемо відзначити, що всі товари ми відправляємо в будь-яку точку України виключно «Новою Поштою». При цьому, наші співробітники не відносять замовлення на пошту самостійно, а передають їх поштовому кур'єру. Крім того, вартість доставки встановлює компанія-перевізник згідно з тарифами. А отже — команда allmart.ua ніяк не впливає на суму, яку вам назвуть для сплати у відділенні під час отримання посилки.
Отже, оформлюючи замовлення на нашому сайті, ви можете вибрати один з трьох варіантів доставки. Давайте докладніше розберемося в кожному з них.
Післяплата
Оформлюючи замовлення, вкажіть інформацію для доставки (номер телефону, місто і номер відділення, в якому хочете отримати ваш товар). В такому випадку у вас є можливість особисто перевірити товар на пошті та лише потім оплатити його зручним для вас способом (готівкою або карткою). Крім того, ви можете відмовитися від товару, якщо він не відповідає інформації на сайті. Збираючись на пошту, не забудьте взяти паспорт (або будь-який документ держ. зразку, що засвідчує особу).
Передплата картою
Хочете оплатити товар відразу та просто отримати його на пошті? Зробити це можна онлайн на нашому сайті через сервіси LiqPay, Приват24, а також картою Visa або MasterCard. Звертаємо вашу увагу на те, що у такий спосіб можна внести лише повну вартість товару.
Надійна оплата
І наостанок — зручний сервіс для безпечних купівель. Його особливість полягає в тому, що після оплати гроші тимчасово «заморожуються» на рахунку банку одержувача та переходять продавцеві лише після отримання товару. Раніше ми робили велику статтю про «Надійну оплату», що доступна тут.
Дякуємо, що ви з нами та до нових зустрічей!